Translate

niedziela, 19 października 2014

Przepraszam

Nie wiem kiedy rozdział. Już zaczęłam go pisać. Bardzo was przepraszam, ale jestem w szóstej klasie i zależy mi do dostania się do dobrego gimnazjum. Mam też drugiego bloga i masakrycznie długo idzie mi pierwszy rozdział. Postaram się napisać przed weekendem i wstawić obiecuję!
Do perspektywy podstawowej Toma dołączę też bonus więc mam nadzieję, że będziecie zadowoleni ;-)
Poza tym blog to nie jest całe moje życie, zresztą myślę, że dla was kiedy dodam rozdział nie jest kwestią życia i śmierci.
Przepraszam jeśli kogoś zawiodłam
Aria PL.

4 komentarze:

  1. Niech będzie że zaczekamy XD ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikogo nie zawodzisz, to przecież normalne, że masz jakieś życie poza blogiem. ;)
    Czekamy cierpliwie na następny cudowny rozdział!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, tak się właśnie zastanawiałam czy umarłaś czy jeszcze żyjesz. Dobrze że się odezwałaś, bo już chciałam na policję dzwonić.
    Sama jestem w szóstej klasie i wiem że nauczyciele cisną.
    Czekam na rozdział, ale nie wybaczę ci jeśli napiszesz, a nie przeczytasz mojego XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam ;)
    Czekam i będę czekać XDDD
    Dawaj szybko ;)
    ~ Julie
    Ps. Zapraszam do siebie na drugą część rozdziału ;)
    http://dalsze-losy-herosow.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń

Liczę na szczerą opinię. Miłego komentowania:-)