Translate

piątek, 20 marca 2015

Moi drodzy!

Jeśli pozostał tu ktokolwiek kto czyta.
Mam masę spraw:
Konkurs literacki,
testy szóstoklasisty,
testy kwalifikacyjne do gimnazjum,
I wszystko w przeciągu następnych dwóch tygodni. To nie jest tak, że nie chcę pisać, naprawdę. Nie mam CZASU!! Ale obiecuję, że postaram się wstawić rozdział jeszcze przed świętami.


  • "A więc – Lissa uporczywie udawała, że mówi do świerku za moimi plecami – Masz w sobie zbzikowaną boginkę. Tak?
  • Nie ujął bym tak tego – burknąłem pod nosem, spojrzała na mnie, wreszcie – Mam w sobie na maksa mega zbzikowaną boginkę.
    Parsknęła.
  • Tomie Morel – pokręciła głową z niedowierzaniem – Jesteś najmniej optymistyczną osobą jaką znam.
    No mam tyle powodów do bycia optymistycznym – pomyślałem z sarkazmem, ale nie powiedziałem tego na głos.
  • Może byłbym bardziej optymistyczny, gdyby ludzie byli dla mnie milsi – westchnąłem ciężko zanim zdążyłem ugryźć się w język.
    Zmrużyła oczy.
  • Ludzie są dla ciebie mili. Chyba, że oczekujesz jakiś ukłonów i całowania stóp to się na tym przejedziesz..."

6 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się!!! Jak ja miałam testy to nie byłam w stanie w ogóle myśleć. Rozumiem co czujesz. Czekam niecierpliwie na nexta. Błagam postaraj się go dodać przed świętami!!! Kocham twojego bloga!!! PERBABETH rządzi!!!
    Twoja wielce oddana fanka!!! Malinka

    OdpowiedzUsuń
  2. DRUGA!!! hhahaha :D
    Ojjj biedna ty :'( rozumiem cię, jak ja miałam testy to się załamywałam psychicznie z powodu braku czasu na wszystko i wszystkich -_-.
    Prooooooszę cię daj następny rozdział jak najprędzej! Najlepiej 27 marca - moje urodzinki :3 Sprawiłabyś mi OGROMNĄ RADOŚĆ <3 <3 :D. Tylko nawet nie myśl o zastawieniu bloga czy też zawieszeniu. Bym ci/sobie/komuś coś zrobiła XD. Ostatnio jak takie coś ktoś mi zrobił to schowałam się pod kołdrą i bujałam w przód i w tył XD haha ;D
    No to czekam z niecierpliwością :D
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zdaje spr szustoklasisty teraz! Koszmar!!! Ale nieartw się i stres może cię zgubić wyluzuj i pomyśl że wszystko umiesz! Uwielbiam twojego bloga! Szczególnie lubię Lene! A tak wogule to wstawiłam bym po dziesięć kom pod karzdym roździałem ale mi się nie chce! Sorry, pisz dalej!!!
    Kinis

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ,jo ,jojo ja to się stało ,że tak długo u ciebie nie komentowałam .
    Uwierz mi szybko zleci do egzaminu . Ja go mam za sobą . W przyszłym roku egzamin gimnazjalisty :/
    Pozostało nam tylko czekać .

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Land of Grafic pojawił się post z Twoim zamówieniem! :)

    http://land-of-grafic.blogspot.com/2015/03/1336-1343-pills-n-potions.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Twojego bloga kocham!!! :* Ale poprzedni wygląd szczerze mówiąc lepszy. Zapytaj innych.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na szczerą opinię. Miłego komentowania:-)