Translate

wtorek, 8 lipca 2014

Nominacja


1. Kiedy założyłaś swojego pierwszego bloga?11 lutego 2014
2. Jak się nazywał twój pierwszy blog?
Percabeth, Kroniki Rodu Kane. Dalsze losy.
3. Oceń swojego bloga w skali 1 do 10.
Oczywiście, że dziesięć;-)
4. Co powinnaś poprawić w swoim stylu pisania?
chyba więcej przemyśleń i unikanie powtórzeń. Naprzykłd moją zmorą w poprzedniej części było słowo powiedział/a. No i często zdażają mi się literówki.
5. Twój ulubiony blog innej osoby? Dlaczego akurat ten?
Trudne pytanie Vex. Właśnie przejeżdżam wzrokiem moją listę czytelniczą i naprawdę uwielbiam wszystkich tych bloggerów i twórczość. Ale jeżeli mam patrzeć pod względem stylu pisania to chyba ty, Meggi i ~Lena. Z czego Meggi ma chyba najlepszą fabułę ever.
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Eeee...pisać?
7. Ulubione danie?
Debilne pytanie. Jestem smakoszem. Dla mnie wszystko jest ulubione.
8. Ulubiona część, ulubionej serii?
Percy Jackson ostatni olimpijczyk?
W pierścieniu ognia?
Och, naprawdę nie wiem którą lubię bardziej( westchnienie rezygnacji)
9. Uprawiasz jakiś sport? Jaki?
Siedzenie przed telewizorem się liczy?
A tak poważnie to jeżdżę czasem na rolkach
10. Jaki lubisz najbardziej rodzaj muzyki?
Słucham wszystkiego co do mnie w jakiś sposób przemawia. Chyba tylko Reege nigdy nie leciało i nie poleci z moich głośników
11. Czy uważasz swój blog za godny tylu czytelników? Powinien mieć mniej, więcej, czy jest idealnie?
Chyba tak...Na liczebność nie narzekam, jestem bardzo dumna z takiej liczby komentarzy, ale wiadomo, że czytelników nigdy za mało. Jasne, że więcej
Pytania i nominowane osoby dodam pod kolejnym rozdziałem

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczę na szczerą opinię. Miłego komentowania:-)